sâmbătă, 30 mai 2009

Primavara pierduta...


Pierd zile, pierd nopti, pierd zambete ce trec pe langa mine si adieri de vant murdar. Adun zi peste zi, si la sfarsit imi da suma de zile de primavara abandonate intr un sertar din viata mea, o alta primavara pierduta si nu stiu cand si cum si de ce oare au inflorit atatia pomi in drumul meu, atatea flori s au ofilit si atatia oameni au murit in primavara asta muta?
Arunc filele de primavara si deschid cartea verii, carte veche, doar de 20 de ani o tot reutilizez si din an in an incepe tot mai lent, cu soare tot mai arzator si cu aceeasi eu, dar mult mai nepasatoare...
Vara asta va fi asa mai stafidita de povara muncii patriotice =)) hai k suna bine...
Ma scuzati, asta dak e cineva care citeste gandurile mele ce napadesc pe aici, am inceput sa traiesc mai repede in vara, dar asta-s eu, sunt grabita k sa nu pierd nimic :D
Am aberat un pic, dar nu uitati k e 24:20 si neuronii mei nu au randament maxim.
Bonsoir!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

free counters