duminică, 10 aprilie 2011

Albastrul tau

Am plans cu cerul.
Am vrut sa am si eu un curcubeu
Sau doar sa rasara soarele de dupa ochii grei.

Dar n-o sa fie asa, tu esti in pixeli.
Tu esti oriunde si oricand apari.
Mereu albastru si albatrul tau ma doare.

Afara-i frig
Si apasarea ta-i tot mai albastra.
Nu-mi place, tot ce-i albastru nu-mi apare
Caci, cand tiganca-n praf mi-azvarle cartile
Doar negru are.

Te calculez si-mi da cu minus mai mereu,
Si orice plus mi-l anulezi cu un minus mult prea mare.
Nu-mi place jocul tau, e mult prea static
Si mult prea cifre ai pus pe sarma de langa el.

Ai fost si lemurian in lumea mea
Si-n vis te-am faurit ca un fluture
Ce-aducea a miros de acadea,
Dar se topea usor, caci era vata de zahar, nu acadea .

In spatiul meu redus, tu esti prea mare.
Eu loc ti-as face, dar sens nu are.
Nu ai cum sa vrei sa ajungi
Un nasture, cand poti la acea camasa
Buton ajunge, chiar aurit.

Imi pare rau, stiu ca visez.
Si nu as vrea sa stii
Ca tocmai eu gresesc asa de des.
Si tocmai eu visez in taina la albastrul tau.
Imi pare rau ca tocmai tu
Nu vrei sa iei din rozul meu o rasuflare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

free counters