luni, 11 aprilie 2011

Du-ma pe Neptun

Pacat de mine, de tine, de noi
Caci astazi tin sa va anunt ca m am indragostit de-un nor.
Azi de un nor c-o poza in el,
Maine de-o poza dintr-un nor.
Si poate anul viitor pe-asta vreme
M-oi indragosti de tine, frumos barbat cu palarie...

Macar de ar ploua
Si poza ta mi-ar pica pe-o geana
Sa-ti simt parfumul in irisul caprui
Si sa ma doara tare.


As vrea sa mergi cu mine-n parcul gol
Si sa-mi soptesti ca pe Neptun e vara
Si sa-mi promiti ca acolo ma vei duce.
Acolo, tu si eu putem sa fim orice,
Tu nor albastru, eu ploaie roz
Si astfel dependenti.
Sa iti arat cum minti mereu.
Crezi ca eu nu stiu ca pe Neptun
E iarna, iar?

Vreau sa ma scalzi in apa neptuniana
Si sa respir cu tine heliu, iar de chiar e, si-azot.
De pe Neptun, sa mergem in vacante pe Triton
Si amantele sa le ai pe Pluto.
Hei, tu, frumos barbat cu palarie,
Ai auzit? Pe-acelea sa le duci pe planetuta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

free counters