vineri, 20 februarie 2009

Ninge...



Ninsoare gri, apasata se scurge din cer, s-a spart vreo conducta, pesemne... Mocirla, haine murdare, haine jilave, oameni nepasatori. Imi pare rau ca m-am nascut in '89, la cumpana de vieti, destine, tari si viitor. M-am nascut in an sangeros, ce si-a lasat amprenta dureroasa pe fiecare zi ce s-a ofilit.
Oameni tragici, oameni clovni, oameni fara sens si fara orientare clara in jungla denumita Romania. Incerci sa iti faci un drum, dar arbori prea inalti, animale prea fioroase sar la orice pas sa te doboare. Nimic nu se mai poate, traim in lumea in care dorintele implinite sunt deja preistorie.
Plang cu lacrimi cristalizate ce imi rup din carne atunci cand cad, din carnea sufletului, plang soarta mea si soarta ta, o soarta plina de gunoaie in putrefactie. Ce lamentatie, cata jale, si totusi sunt fericita, fericita ca traiesc si ca nu totul se termina aici, iar ca maine cand ma voi trezi o sa am treaba: sa duc o parte din gunoi. PAM PAM

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

free counters