vineri, 23 aprilie 2010

Marea revelatie sau unde zacea Afrodita...


In prostia mea exemplara am gasit o pe EA. =))) Si parca mi am dat singura cu parul in cap.... Cum zic eu: ia ma, Doamne, da mi cu parul. Posibil, eu in exuberanta mea, sa mi fi dorit ca ea sa fie frumoasa, sa fie speciala, sa aiba acel quelque chose, sa fie deasupra mea cel putin din punct de vedere fizic. Spiritual vorbind, nu cred ca il poate iubi mai mult, nu cred ca i se poate oferi la fel de mult ca mine, nu cred ca isi intinde viata la picioarele lui si i zice: calca ma de vrei, doar umbra corpului tau sa fiu si mi e de ajuns. Hai sa fim seriosi, este un prototip de fetiscana de 24 de ani, care a terminat una din facultatile cu zeci de mii de absolventi pe an, care se viseaza Mugur Isarescu in varianta feminina, si ca sa citez pe draga mea prietena Lucy Lu: are niste margele ca bradul de Craciun.
Poate e cel mai prost post pe care l am putut scrie, dar el cuprinde o parte din durerea mea care s a transformat in furie. Mi au impietrit si lacrimile de nervi. Tu, EL, iti multumesc pentru palma, metaforic vorbind, primita in seara asta de la tine, indirect, nici nu stii macar. Chiar as fi fost mai linistita sa stiu ca ai pentru cine suferi, ca toate scenetele tale au o Afrodita ca personaj principal, k eroina cu cercel din perla japoneza...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

free counters