marți, 5 iulie 2011

Dimineata de Immortelle

Abia m am dezmeticit in dimineata asta... Inca ma doare capul si inca am o furie bolnava pe CFR. Iar am avut experiente traumatizante in tren. In primul rand, daca sunt toate locurile ocupate in compartiment, eu clar nu am loc sa imi intind picioarele intr-o maniera decenta. In al doilea rand, lumea vorbeste mult prea tare in diferite ciudatenii lingvistice. In al treilea rand, cand am scos frumos laptoputz-ul sa ma uit la How I met your mother ( ultima obsesie :-s ) doua personaje pitoresti care aveau un iz de tanti animala de la care bem laptic, au inceput sa se holbeze la el, daca mi l-au deochiat? :(
Trebuie sa ma debransez din pat si sa imi fac lista de cumparaturi pentru maine si sa ajung si pe la autogara ( tati's fault). Aaaaa, cred ca am uitat sa spun ca maine e ZIUA, the day: maine plec in practica.
E o lupta psihica deja in mine: ce sa iau cu mine si ce nu, masina lui Jijicu nu e asa mare si mai sunt si bagajele mamei. Anul acesta se pare ca ne vom gati singuri, yupiiii. Desi, cred ca vor fi unele zile in care cred ca ma voi limita la hrana cruda. Daca nu ar fi asa frig afara si nu ar ploua iar si iar ar fi magnific. Pe muuuletz oricum mi l-am lasat la Tm si trebuie sa ma descurc cu sacul de dormit din dotare si cu... ( cu atat :-s ). Imi trec mana prin parul meu lung de 5 cm :)) si ma uit cu nesat la griul ceresc, ma incrunt usor: trebuie sa ud si florile.

A bientot!

P.S. : Am uitat: am terminat facultatea :> sau am absolvit facultatea :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

free counters