duminică, 17 iulie 2011

Uneori simt ca nu mai pot sa imi dau seama de ce se intampla in jurul meu... Parca trebuie sa mi se explice clar. Daaaa, sunt iar pe santier si in jurul meu se intampla tot felul de lucruri ciudate. Abia reusesc sa ma odihnesc ok. Dar parca e o atmosfera un pic mai relaxanta anul acesta sau s-a maturizat Immortelle? Hmmm, nu cred. Desi, ciudateniile nu lipsesc nici aici:
-> ouale dauneaza grav mahmurelii;
-> s-a contactat o bacterie de pe un microbuz Dej/Caseiu, deci traim intr o lume a bacteriilor, iar individul este chiar ingrijorat ca trebuie sa traiasca cu bacteria.

-> Immortelle e mai posesiva si mai nebuna decat se considera.
-> avem ardei iute in ghiveci.
-> declaratie de dragoste a la Caseiu: iti dau un cap in gura.
Sapatura e perfecta pana acum. Artefactele destul de interesante, doar ca in partea mea de sectiune iar am dat peste o stradela, blestemul vietii mele de arheolog.
Anul acesta am reusit sa stau in camera doar cu mama si Jijicu, e destul de ok avand in vedere ca eu sunt obisnuita sa stau cu mama si Jijicu nu prea populeaza camera. Dar tot nu imi place sa spal vase, mai ales dupa 20 de persoane... :(

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

free counters