miercuri, 16 martie 2011

Disciplina etrusca contemporana

   La minutul urmator va fi ora cinci si 39 de minute.    Ca o inscriptie: azi inaltata, maine uitata, sparta, ingropata, iar inaltata si apoi uitata intr-un colt de muzeu unde o vad doar doi sau trei, asa sunt si eu - ca o inscriptie. Macar azi sunt ca o inscriptie si nu un ciob.    Gresesc si iar gresesc, era cat pe ce sa... Ma intreb cum ar fi daca nu ti-as da din gene, daca nu ti-as zambi, daca nu as fi suparata pentru a imi da o alinare. Nu am cum sa gasesc raspunsul, nu am puterea inca, nu mi-ai daruit-o. Trist e sa ai emotii de galben emoticon-ian. :))
   Tocmai am citit horoscopul, daca romanii II augurres care interpretau vointa zeilor, am decis sa consult si eu astrele :)) . Ieri dimineata scriam despre romane politiste, astazi despre horoscop, cand o sa incep sa scriu despre filmele de la Bollywood, va rog sa ma opriti.
   Horoscopul european l-am citit aici .


 Si acum sa analizam: 


 E o zi in care esti energic si productiv, insa e bine sa fii atent in privinta investitiilor imobiliare si a fluxului de numerar, intrucat o mutare nepotrivita te-ar putea bloca pe mai multe luni de zile 


   Energica si productiva trebuie sa fiu -> curatenie de primavara. Investitiile imobiliare si ce mai scrie pe acolo ar putea avea loc doar pe drumul ce duce la europubele. ( :)) mi-am amintit de altceva) . Iar mutarea nepotrivita...hmmm. Cred ca nu mai mut noptierele maine.


   Experiente noi te pot indruma spre dobandirea anumitor cunostinte, cu privire la o situatie mai veche.


   Asta inseamna ca o sa reusesc sa imi montez sina pentru draperii.


   Colegii te pot ajuta in contextul unei intalniri romantice. 
   
   Sigur, ma pot ajuta, dar nu o vor face ca nu am nevoie de ajutor.


   Spre seara, faci planuri de renovare a locuintei, impreuna cu persoana iubita.


   Cred ca in ritmul acesta nu mai zugravesc niciodata. :))






    Am mai descoperit ca am ascendentul in Gemeni, mi-am reamintit ca in zodiacul chinezesc sunt Sarpe de pamant. Sunt ulm in zodiacul arboricol, iris in cel floral, iar in cel indian sunt caine. Imi scuzati pasajele ridicole, dar Bloguletz e si psihologul meu, deci trebuie sa stie cat mai multe. Va las! Nu stiu pe cine, in caz ca citeste cineva, va las cu bine! Iar daca nu: " Scumpii mei pitici ce traiti in emisfera cerebrala dreapta, ne vedem putin mai tarziu, acum ma duc sa alerg! "


        A bientot!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

free counters