duminică, 20 martie 2011

Fara titlu ca nu are rost, e asa, aiurea ( si totusi uite ca are si titlu)

Soc, soc, soc... Ma simt binedispusa si oarecum fericita. E o chestie de moment, asta simt acum la 02:10. Cred ca am trecut de acel nivel de victimizare si deja imi accept destinul macabru :)) Eu cred si cred atat de multe. Nu mai disting realul, uneori... De unde sa mai stiu ce-i un colan sau un colier? Invalmaseala mare de ganduri si idei. Azi am facut si supa cu gust de namol, am programat un concurs virtual de facut prajituri pe saptamana viitoare si cred ca am inceput sa visez un pic ( o fi cineva de vina si pentru asta) . Nimeni nu intelege nimic din amestecul asta, poate o sa scot candva o carte cu analizele literare ale post urilor mele si atunci se va intelege.
Umbrele astea din noapte par ciudate... Mai canta si Freddy in surdina. Si mai e ceva aici, printre toate astea, ceva ce tinde sa devina un tzunami ( cred ca asa se scrie ), dar iar sunt chestii aiurea. O, Iupiter, nu ma baga in seama, sunt doar cuvinte aruncate,smulse din sufletul bolnav .
Multumesc aceluia ce nu va afla ca-n seara asta Freddy canta doar pentru el!
A bientot!

Un comentariu:

free counters