sâmbătă, 12 martie 2011

Inscriptie in noapte


E 03:17 am. Ma gandesc la Baumi ( profesorul de latina ) care spunea la cursul trecut ca: "Fundamentul gandirii noastre este legatura dintre subiect si predicat." Si ca in orice relatie dintre doua cuvinte exista o legatura predicativa. Transferand asta in sfera umanoida rezulta ca intotdeauna intr-o relatie interumana exista dominantul si dominatul, rolurile inversandu-se periodic. Da, la nivel etic, exista egalitatea. Asta e umila mea parere. Cel putin in ceea ce ma priveste, in absolut toate relatiile mele cu semenii mei, sunt si dominata, dar si domin. E vorba acel: las de la mine in cazul in care sunt dominata. Sau : e ca mine, in cazul in care eu sunt dominantul. Problema intervine doar in cazul celui dominat, trebuie sa iti aprobe tacit sau nu dominatul.
Baumi ne mai vorbea si despre speciile cazurilor. Asa sunt si
doua "specii" de oameni:
- omul care isi arata evolutia;
- omul care isi reneaga cu vehementa evolutia, asa-zisa maimuta vorbitoare;
Ce ti-e si cu latina asta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

free counters